Ви прагнете змін….


Ви прагнете змін….

       Ми вибираємо постійно, хоча часто робимо це несвідомо, - і те, що ми собою представляємо сьогодні, є результат наших попередніх виборів протягом усього життя.
       Ми всі прагнемо до змін, але незважаючи на це, періодично щось нас зупиняє на цьому шляху. Пригадайте , скільки разів ви обіцяли собі: «з понеділка вести здоровий спосіб життя,зайнятися сортом, кинути палити, почати відвідувати спортзал, почати вивчати англійську мову, заробляти більше грошей, ….і т.д.»
      Людина, насправді, може змінитися тільки в двох випадках: або вона хоче це зробити або ж, просто вимушена змінитися.Тобто люди не змінюються до тих пір, поки вони не захочуть цього, або ж поки не будуть змушені цього зробити. В усіх інших випадках, змінити людину, за допомогою будь-яких інших  методів, виявляється абсолютно не можливим.   
      Чому ж ми не змінюємось! Потрібно відверто признати наступні причини:
вторинна («хворобливий стан знімає з нас необхідність виконувати певну роботу») або непряма («легше нічого не змінювати») користь;
тиск оточуючих, рідних… («комусь може не сподобатися мої зміни»);
протиріччя в цінностях та переконаннях («неправильно змінюватися, потрібно залишатися собою»);
прагнення до збереження внутрішньої рівноваги («занадто багато потрібно буде переглянути та/або змінити»);
неправильно зрозумілого прагнення до самозбереження («змінюватися небезпечно»);
суперництво («я нікому не дозволю впливати на мене»);
залежність («якщо я змінюсь, я перестану бити потрібним (-ою)»);
прагнення до збереження « статус кво» («я можу бути щасливим(-ою) і без жодних змін);
просто низька мотивація («я ще не вирішив(-ла), чи варто мені змінюватися)».
та ін..
Для того, щоб покращити процес само мотивації до змін в кращу сторону, я пропоную Вам задати собі лише 4-ри запитання:

1. Що зміниться в моєму житті, якщо я змінюсь?
2. Що зміниться в моєму житті, якщо я НЕ буду змінюватися?
3. Що НЕ зміниться в моєму житті, якщо я змінюсь?
4. Що НЕ зміниться в моєму житті, якщо я НЕ змінюсь?

Ну як, задумались?

Вітаю Вас! Ви зробили перший, найважчий крок до змін!. Задали собі необхідні запитання та отримали відповіді, котрі повинні підштовхнути Вас до певних дій.